Hello everyone....
How's your day?
Do you all miss me?
Hahahahah..
Well recently some of my frens did told me to post some more of my life story here..
So I need your help,please tell me what you want to know from me?
During MI2004?Or life after that?
Or even what I am doing eveyday?
Just tell me and ask me ok.....
Don't be shy...
If I can tell I will definetly telling you all...
So wait for your reply....
Thanks....

你们好吗?
生活如何了?
有想念我吗?
近来有一些朋友叫我把我的生活记录下来.
你们觉得呢?
他们说他们有兴趣知道我在忙什么.
而且也把我见到的,经历的,又或者将来的计划都告诉你们.
你们觉得呢?
你们想要知道的,请告诉我吧.
我会尽我的责任记录在案的.
等你们的意见喔!

arrow
arrow
    全站熱搜

    victor0411 發表在 痞客邦 留言(18) 人氣()