close
新的一年欢乐的时光结束了.不知道你们有怎样的活动呢?
我就回到我的家乡和家人一起度过新年.老实说,今年的烟花和爆竹声好像少了很多,一点都不象过新年.
还好,当农历初八晚,民间活动-拜天公,槟城多了很多的爆竹声,为新年添了一份热闹...
在槟城,每年的拜天公仪式是非常隆重的.因为为了答谢天公的报佑.
我自己本身就拿了不少的红包,不知道你们拿了多少呢?
在这里,虽然过了新年,但在新的一年还是要恭祝你们身体健康,万事如意,心想事成...
接着下来,想要和你们说:新年快乐.......

我已经很久没有想你们报告我的踪影了...因为在还没过年时忙着巡徊的演出..不好意思....但我知道你们还是会
到这里来看看的..非常谢谢你们的支持.为了感谢你们,我决定送你们一个香吻.接住了......MUAXX......

接下来我的活动包括有上电台及电视节目的访问,还有报章及杂志的INTERVIEW....
以下是电台访问的时间:
6/3/2007 4.00PM AIFM
7/3/2007 4.00PM 988
11/3/2007 4.00PM AIFM
12/3/2007 10.00PM My FM 暂时我的行程表是如下,有了最新的会依时报告...
谢谢,记得收听喔!

The New Year's celebration has come to the end.How's your celebration?
I was back to celebrate New Year with my family in Penang.I was wondering this year
is not as happening as last year,less of fireworks.Frankly speaking,I still love the
New Year's celebration that we had last time when we were young.
In Penang,the most happening celebration is BAI TIH GONG.I do believe some of you
have come across with this celebration.It is to thank the god for helping us to avoid
from war back to those years in China especially for Hokkien,they will celebrate it
as grand as they can..
Have been long time I never update my blog d.Cause I was bz with the road show that
I had before CNY.I will try to upload some of the pix here...
Well here are some of my interviews with Radio Station,Stay Tuned.....
6/3/2007 4.00PM AIFM
7/3/2007 4.00PM 988
11/3/2007 4.00PM AIFM
12/3/2007 10.00PM My FM I will update some others activities informtion once I get the confirmation..
Stay healthy,wealthy and Happy...

Smile Always...
arrow
arrow
    全站熱搜

    victor0411 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()