close
我看到没有人在会场里.我还以为不会有人来试音.谁知,是因为我迟到.
但可不是哦,我收到的通知是5PM-8PM.但负责人说他们已更改时间,已在报章登了广告.
于是,我便向他们说整个事情的经过,而且,我真的并不知道已更改时间了,更何况我没阅读报纸的习惯.
但他们并不让我面试,因为评判已回家了,他们只不过是留下来通知一些比如好像我这样BLUR BLUR的人.
但我却因为我的家事而迟到嘛.他们叫我明天才来,我说我必须工作,他们便说面试活动是从
10PM-8PM啊.那可是我的工作时间.

他们便到一旁商量,然后走过来说,没办法,只给你一个吧.但还没开始前,他们开玩笑的说,如你不能唱,我们
就白费心机了,因为他们必须从新ET UP所有的EQUIPMENT吖.惨了,如果在他们工作人员面前不能唱,那就歹
势囖.于是,我便到试音间外等侯,给了我编号(忘了几多号,麻烦知道的通知我吧).OH......我还没想到要唱
什么歌.糟了....

一进到去,摄影机在我的旁边.前面坐的应该是工作人员吧.他们叫我自我介绍,然后唱歌......

淋我淋过的雨 吹你吹过的风
比风雨还亲密无间 YEH..
两个人的影子 在同一个天地
拥有一样的回忆
..................
唱完后,他们再叫我唱马来歌曲或英语歌曲,这时,脑袋真的空了.假装问问题拖延时间好让我想一首马来歌.
在这刹那.....

SEINDAH TIADA LAGI KAU KU INGATKAN
SAYANG KAU HILANG
MENANTI BIAR SAMPAI AKHIR HAYATKU DI DUNIA INI
KAU TAHU BETAPA KU SAYANG PADAMU
HANYA BIDADARI SEBAGAI GANTI
HANYA TAKDIR MENENTUKAN IA
OH BELAIAN JIWA

他们无动于衷的叫我到外面去等候成绩,我心想完了....
其中一位出来便问我要听好还是坏消息先,我说坏先吧.
他说星期天,你那里都不能去,因为好消息是你被录取FOR NEXT AUDITION了.
我楞了,不知是好还是坏,管他的,到时才算.

我觉得好像怪怪的,你们都有看MALAYSIAN IDOL嘛,我还重复的报告给你们听.怕你们听到SIEN掉.
哈,人生就是这样,你想跟你得到的有是会不一样,我没想到我会进入MALAYSIAN IDOL 12 强.
完全没有想过我真的能录制属于我个人的专辑.万万想不到....

从2004年到2006年,我的人生起伏不定.可以说是不知道明天如何去过.我也必须取舍某些事情.
但有时在问自己,我做的对吗?我真的可以这样做吗?有些朋友问我,在你等待专辑当儿,你有后悔过吗?
坦白说,我有.因为我真的觉得可能这不是我的未来,我只是想但没有想过有一天我能得到.
我后悔并不是因为我签了合约,我后悔是因为我的父母开始为我担心了起来.

在2005年中旬,我一个人搬了下来KL,父母少许都会觉得不习惯.而我刚开始也会有少许的HOMESICK..
怀念母亲的咖哩鸡,父亲的厨艺.

to be continued.(因为有人SKYPE 我,打扰我的思绪.)
我想在写多一篇我过去24年的生活就停止了.
因为我不要再想过去如何,而是我应该在未来做什么…

When I reached the audition place, I saw no one in the room. And they were like starting packing up the stuffs.
I was wondering why there is no one in the room, they told me that they have already changed the time for today’s audition and they have publish on the newspaper.
Well, I just told them I was rushing back from my uncle’s funeral in Taiping. So I didn’t noticed that in the newspaper. But they don’t allowed me to go for the audition cause the judges already went back. And they are starting packing to go. They asked me to come for tomorrow audition. But I couldn’t cause I have to work from 10am to 8pm where the audition time is. So I insisted to go for the audition today.
They have no choice and let me in for the audition. I was lucky to get thru, if not you all won’t reading my blog here.. Hhahahhaha…
From the year 2004 untill now, I experienced different kind of people and things in my life. But I’m glad that I learned a lot thru all the experiences that I had before.
I’m very thankfull.
In the mid of 2005,I moved down to KL with no purpose. I just want to try my luck here.
And when I moved down to KL, I miss my family a lot. Especially, my mum’s curry chicken and my father’s dishes.

Have to stop here, cause got someone skype me and just destructed my mind.
To be continue again.
I think that will be my last article for my last 24 years life.
Cause I don’t want to keep thinking what’ve I done for the past but what will I do for my future.


arrow
arrow
    全站熱搜

    victor0411 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()